Svar på vår reklamation!

Publicerad 27.05.2015 kl. 16:26
Några timmar efter att jag publicerat min text (läs den här!) om hur dåligt vi blivit behandlade under vår utomlandsresa fick vi ett mejl från Aurinkomatkat. De svarade äntligen på vår reklamation!

I mejlet beskrev de deras sida av händelseförloppet. Flera av sakerna de skrivit var felaktig fakta och vänt till deras fördel. Det chockerande i deras mejl var att äckelgubben inte var polisanmäld, vilket jag hela tiden trott han varit eftersom jag fått höra så! Ett väldigt stort fel som fick mig riktigt förbannad! Man måste tydligen göra precis allting själv för att någonting skall hända, inte lita på någon annan som påstått sig ha anmält honom. De skrev också att ingenting av det som hände var på deras ansvar. What the fuck?

Vi får tillbaka tio procent av resans pris. Pengar kan inte få mig att glömma den här händelsen, men det känns lite bättre nu att de i alla fall gör någonting, även om det räckte över en månad att få svar och tio procent är ganska lite med tanke på allt vi råkade ut för. Jag vågar dock inte lita ett dugg på den här resebyrån mera, så jag vill nog se den där lilla fjuttsumman på kontot snart.

Det är lite lustigt också det där att svaret på reklamationen kom just idag, sex timmar efter att jag publicerat min text. Vad är oddsen liksom? Råkar det bara, eller har någon från resebyrån verkligen fått nys om min text och därför fått bråttom att åtgärda saken? Hmm, jag tror på det sistnämnda. Jag tycker det är väldigt dåligt gjort av dem att inte över huvud taget agera förrän jag bestämde mig för att gå ut i social media med saken!

Jag märkte också att min text har delats en hel del på Facebook, även om jag inte ens själv länkat till den där. Tack alla som tagit sig tid att läsa den och tack till alla som skrivit så fina saker till mig!
Publicerad 25.09.2013 kl. 21:34
 
Kommentarer (0)
Spamfilter
Skriv siffran 5 med bokstäver?

Om mig

Senaste kommentarer